Thursday 6 April 2017

Shaklee dan 3C

assalamualaikum readersss...
ok hari ni nak share sikit kenapa saya pilih shaklee sebagai bisnes. sedangkan banyak lagi yg saya boleh cuba. nak dengan x nak je kan?

ok. macam ni. bila kita sign up jd ahli shaklee automatic kita adalah Shaklee Independent Distributor. ni boleh pilih samada nak bisnes atau tak. since shaklee pon product yg high kualiti and demand y not kita try kan.? kita share dgn semua orang kebaikan shaklee.

bila dh decide nak berbisneskan shaklee.. kena excited sebab shaklee dia sediakan 3C iaitu

♡ cash bonus
♡ car bonus
♡ convention trip


utk dapatkan semua di atas ni SID kena capai targey yg dah shaklee tetapkan. susah x nak dapatkan?? inshaallah dengan adanya mentor mentor yg hebat dlm shaklee ni boleh dapat 3C shaklee.. nak dengan xnak je..

terdetik hati nak join team saya? jom
bak kata pepatah.. sebesar padang bola saya tadahkan. hehe. ke xcukup besar lagi..?

ok cukup dulu. cari saya ok.

puan ikin
013 594 5926
pengedar shaklee ipoh | perak

Makin Tua Makin Tenang

 hai hampa. Assalamualaikum. hihi. lama sangat dah tak menaip. anak pon dah 3 orang. dah sekolah dah pon. how time flies omputih habaq kan. ...